Overzicht veelgestelde vragen
Hier vind je een overzicht van enkele veelgestelde vragen/use cases in eFactori. Klik op de link om te navigeren naar de pagina.
Hoe vermeld ik een gestructureerde mededeling op mijn facturen?Hoe kan ik een tweede rekeningnummer op mijn documenten plaatsen?Hoe kan ik mijn algemene voorwaarden toevoegen?Hoe maak ik een CSV bestand?Hoe verander ik de standaard volgorde van mijn templates?Hoe maak ik een extra kolom in overzicht documenten?Hoe kan ik mijn productlijst updaten (bv. prijswijzigingen)?Hoe kan ik mijn login e-mailadres aanpassen?Hoe kan ik mijn bestaande klanten, producten, facturen, ... naar eFactori migreren?Mijn bedrijfsvorm is gewijzigd, wat nu?Kan je de productwinstmarge invoeren om verkoopprijs automatisch te berekenen?Hoe kan ik (een) tussentitel(s) invoegen in documenten?Kan ik mijn eigen productnummers gebruiken in eFactori ?Mijn laatste factuur had nr.115, hoe kan ik in eFactori starten met factuur nr. 116?Kan ik vlot papieren documenten invoeren voor verwerking?Hoe zie ik welke documenten ik al doorgestuurd heb naar de boekhouder?Hoe kan ik een logo toevoegen aan mijn uitgaande e-mails?Last updated