Tutorial 2: automatiseer en win tijd
Last updated
Last updated
Door zoveel mogelijk te automatiseren laat je eFactori voor jou werken. Verlies minder tijd dankzij deze eenvoudig ingestelde acties!
Koppel eFactori met je bankrekening. Via partners CodaBox of Ponto worden je transactiegegevens uit je online bankomgeving opgehaald en gematched met je documenten in eFactori. Zo worden facturen bv. automatisch als 'betaald' gemarkeerd en hoef je zelf niets meer op te volgen! Klik op de links om te lezen hoe je de koppeling instelt in eFactori.
Om de automatische matching tussen je bankrekening en je documenten nog vlotter te laten verlopen, kan je een gestructureerde mededeling op je facturen zetten. Deze automatisch gegenereerde code bespaart heel wat opzoekwerk en is super eenvoudig in te stellen in eFactori.
Als je in eFactori de knop voor online betaling meeneemt in je e-mails, kunnen je klanten hun factuur meteen veilig online betalen. Geen gedoe voor de klant en jij wordt snel betaald. Win-win! Klik op de link om te lezen hoe je de koppeling instelt in eFactori.
Door een QR-code op je facturen te plaatsen, moet je klant geen betaalgegevens meer invoeren. De juiste gegevens om de overschrijving uit te voeren staan meteen klaar. Gewoon scannen en jij wordt meteen betaald. Klik op de link om de verschillende types QR-code in eFactori te ontdekken.
Hoeveel tijd besteed je aan het opvolgen van openstaande facturen? Door gebruik te maken van automatische betaalherinneringen in eFactori is dat verleden tijd. Volgens een door jou gekozen schema worden openstaande facturen automatisch opgevolgd. Klik op de link om te lezen hoe je deze herinneringen activeert.
Via eFactori kan je automatisch je documenten laten doorstromen naar het boekhoudpakket van je boekhouder. Dit is mogelijk voor onderstaande koppelingen. Lees op hun detailpagina hoe je dit activeert.